En-anglais.org

FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres   Groupes d'utilisateursGroupes d'utilisateurs   S'enregistrerS'enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

Que pensez-vous de ma lettre ?

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    En anglais Index du Forum -> Questions de traduction - Translation issues
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
cuddles80

MessagePosté le: Mar Mai 11, 2010 4:48 pm    Sujet du message: Que pensez-vous de ma lettre ? Répondre en citant

Hello!

J'ai rédigé ce mail pour des candidatures spontanées en Anglais Américain.

Qu'en pensez-vous? j'ai des doutes sur certaines formulations :s

Dear Mr _____,

My name is ____ ____, I'm a French engineer in software development specialized in J2EE and mobile technologies.
In order to improve my skills, I'm looking for a 6-month to one year job in software development in the bay area.
This is why I'm contacting you to discuss about any opportunities near October 2010.

I'm currently in a 6-month internship at ____ making an iPhone application for ________, a leading pan-European company providing innovative and electronic solutions for the transport and logistics industry.
I had also great skills in GWT with sides projects.

Are there any possible opportunities for October 2010 which suits to my profile ?
I would be delighted to give you more details about my profile on Skype.

I look forward to hearing from you and will contact you in a few weeks.

Yours sincerely,
_______ ________.
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
sali27

MessagePosté le: Mer Mai 12, 2010 12:01 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Il faut commencer avec

Dear Sir et fini avec Yours faithfully
( vous ne connaissez pas la personne )

In order to improve my skills, I'm looking for a six months to one year job in software development in the bay area.

I'm currently doing a six-months internship at ____ making an iPhone application for ________, a leading Pan-European company providing innovative and electronic solutions for the transport and logistics industry.
I also have great skills in GWT with sides projects.

I am contacting you in the hope that my candidacy will be of interest to you should you have a position available which corresponds with my skills in October 2010.

I will be delighted to give you more details about my profile on Skype.

Looking forward to hearing from you.

Yours faithfully
cuddles80

MessagePosté le: Lun Mai 17, 2010 1:02 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Merci pour cette réponse ! je suis content de voir qu'une bonne partie de ma lettre est correcte Smile
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    En anglais Index du Forum -> Questions de traduction - Translation issues Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers: